It’s beginning to look a lot like Christmas

17 december 2016 - Loughborough, Verenigd Koninkrijk

Hoi, daar ben ik weer hoor. Deze week leek wel jaren te duren. In deze periode is het echt rustig op het werk en daarom had ik dus ook niet zo veel te doen. Ik heb dan ook niet zo veel te vertellen. Aan het eind van de week kreeg ik dan toch een aantal klusjes te doen. Ik mocht de facturen van 2016 gaan archiveren, niet bepaald het meest spannende werkje, maar ik had tenminste iets te doen.

Vrijdag stond in het teken van kerst. Het was ‘nationale lelijke kersttruien dag’, en het is de bedoeling dat je dan je kersttrui aantrekt en een (klein) bedrag doneert aan Save The Children, een goed doel. Iedereen had zijn mooiste truien aangetrokken en we maakten een leuke foto voor op onze sociale media. ’s Middags werkte ik aan een poster om te sturen naar onze klanten met daarop de kerstopeningstijden en onze pasgemaakte kerstfoto.

Gisteravond had ik afgesproken met mijn collega’s. Het plan was om bij een van mijn collega’s de film Elf te gaan kijken. We hadden pizza’s besteld en keken de film, omdat het nog te vroeg was om naar huis te gaan, besloten we om er een dolle avond van te maken en haalden we de karaoke set van zolder. Gelukkig heb ik geen stem nodig om deze blog te maken, anders zou het niet lukken haha.

Mijn huisgenoten zijn nu allemaal naar huis voor de kerst, dus ik ben nu een tijdje alleen in het appartement. Op zich vind ik dat niet heel erg, het is dan tenminste lekker rustig ’s avonds. Alleen is het in het weekend wel wat stiller.

Ik vind het wel grappig om te zien dat kerst hier een stuk serieus genomen wordt als thuis. We worden hier dagelijks getrakteerd op een uur lang kerstmuziek op het werk en ook in de stad leeft het veel meer.

Dit was het wel weer zo’n beetje voor deze week. Tot snel!